در موسم بهاران
جمعی از این رفیقان
بعضی ز شهر تهران
بعضی فرا ز کرمان
از مشهد خراسان
شدند به رشت مهمان
در محضر بزرگان
با خویش و اب و نیکان
آورده مرغ بریان
باخورشت فسنجان
ماهی سفید ایران
خوردند تمام به یک آن
شرمنده ام اله جان
از بذل و بخشش شان.
سعیدی بچه کرمان
خورده غذای شاهان
عاشق شده به دوران
مانده اسیر و حیران
💐💐💐💐💐
😂😂😂

پذیرایی از همکلاسی ها توسط خانواده محترم آزاد رشت 1380/1/29